Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Σκέψεις σε έναν νεραϊδόκοσμο

Πόσο θα ηθελα να πάμε ένα ταξίδι... ξέρεις που?
Στην μαγική χώρα, των νεράϊδων..εκεί που όλα τα παραθύμια ντύνονται με τη αστερόσκονη
..και έχουν πάντα ένα happy end!!
Θέλω εκεί να με ταξιδέψεις με την ανάσα σου, τη σκέψη σου,το σώμα σου...
μα πάνω απ' όλα με την δύναμη της καρδιάς σου...
Θα δεις που και σε σένα θα αρέσει το μέρος αυτό.. !!!!
Όλα θα ειναι μαγικά όμορφα...
Δεν θα υπάρχουν εμπόδια, και το "εγώ" και το "εσύ" θα γίνουν ένα.. το μαζί..
Μαζί θα προχωράμε... και θα είμαστε ευτυχισμένοι..
Ξέρω ότι έκανα ένα λάθος... αλλά προσπαθώ να το διορθώσω.. προσπαθώ
να σε κάνω να νιώσεις άνετα μαζί μου.. και να βρεις ξανά τη δύναμη σου
και να μου χαρίσεις και πάλι το πιο ζεστό χαμόγελό σου...τη πιο μεγάλη αγκαλιά σου..
και ακόμα πιο πολύ το ζεστό άγγιγμα σου..Είδα τα μάτια σου, το πρόσωπο σου, τα χείλη σου..
Είδα τη ψυχή σου… είσαι τρομαγμένο πουλί...
αλλά μαζί μου θα ανοίξεις και παλι τα φτερά σου..και θα πετάξεις ξανά
ελευθερο και δυνατό .. και ας πετάξεις μακρυά μου...
Καλη σου νύχτα αστέρακι μου μικρό.. που εκεί ψηλά θα σε κοιτώ..
και θα παρακαλώ να γίνεις ενα μεγαλο φωτινό αστέρι..
που θα φωτίζεις τη δικό μου κήπο.. με τις τριανταφυλλιές.. κι εγώ από τις γρίλιες θα σε κοιτω
να λάμπεις εκεί ψηλά..
Είναι εκείνες οι στιγμές που ότι κι αν κάνω, ότι κι αν σκέφτομαι είναι για σένα... Είναι τότε που θέλω να σου θυμίσω πως ακόμα κι αν με διώχνεις, εγώ θα 'μαι εδώ.. για σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: