Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Είμαι εδώ

Είμαι εδώ …
Για να γελάω για σένα όταν σε βλέπω να χάνεσαι, στο κενό..
Να σου δίνω λάμψη μέσα από το γέλιο μου.
Είμαι εδώ…
Για να παίρνω τον πόνο σου μακριά σου…
Για να πονάει το δικό μου κορμί για σένα.
Είμαι εδώ…
Για να σε ταξιδεύω στα όνειρά σου, που λες ότι γκρεμίστηκαν..
Είμαι εδώ
Για να σε παίρνω αγκαλιά όταν το έχεις ανάγκη και δεν το ζητάς
Είμαι εδώ
Για να κλαίνε τα δικά μου μάτια
Όταν τα δικά σου είναι υγρά..
Είμαι εδώ
Για να χαίρομαι με τη χαρά σου…
Είμαι εδώ
Για να περνάμε καλά ..
Είμαι εδώ
Για να γεμίζω τη σιωπή και το σκοτάδι σου
Με φως από την παρουσία μου
Είμαι εδώ
Για να αντέχουμε μαζί  τις κακές στιγμές..
Είμαι εδώ
Για να βλέπεις την πιο όμορφη γραμμή στον ορίζοντα την ώρα
Του ηλιοβασιλέματος.
Είμαι εδώ για όλα όσα με έκανες εσύ να αισθάνομαι
φίλε,
φίλη,
αδερφέ,
αδερφή,
εραστή,
εχθρέ
αγαπημένε,
αγαπημένη ΜΟΥ

Όταν δεν θα είμαι εδώ …
Θέλω να γελάς για να αισθάνεσαι ότι μου δίνεις λάμψη με το γέλιο σου
Οταν δεν θα είμαι εδώ..
Το κορμί σου θα είναι γεμάτο …γιατί θα είμαι στη σκέψη σου
Δεν θα σε αφήσω ποτέ.. έστω κι αν εγώ δεν είμαι εδώ…
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Θέλω να κάνεις πράξη τα ταξίδια που θα έκανες αν ήμουν μαζί σου..
Και στα όνειρα σου θα μαι εκεί .. αρωγός…
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Η αγκαλιά σου δεν θα είναι άδεια..θα πλαισιώνεται με αγάπη
Που σου είχα δώσει … με τα χάδια που σε είχα πλημμυρίσει
Και θα είμαι λες και είμαι μαζί σου..
Όταν δεν θα είμαι εδώ..
Τα μάτια σου θα είναι πιο καθαρά ..γιατί θα έχω πάρει μαζί μου
Τον πόνο σου..
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Θα χαίρεσαι που ζήσαμε πολλές χαρές μαζί
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Θα είμαι το αστέρι στο δρόμο σου και πάλι θα φωτίζω τις σκοτεινές σου νύχτες.
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Αύρα ζεστή θα γίνω και θα έρχομαι να σε ζεσταίνω
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Θα έρχομαι στον ύπνο σου να σου μιλάω ψιθυριστά
Για όλα όσα ζήσαμε .. και θα σου υπενθυμίζω τις κακές στιγμές
Για να σε κάνω πιο δυνατή.
Όταν δεν θα είμαι εδώ
Θέλω να ξέρεις ότι κομμάτι από το δέρμα σου
άρωμα από τη μυρωδιά σου
Σταγόνα από το δάκρυ σου
Χαρά από τη χαρά σου
Εικόνα από το γέλιο σου
Μαχαίρι από τον πόνο σου
Κομμάτι από τη μοναξιά σου
Λέξη από τα χείλη σου
Το γράμμα από το όνομά σου
Αίμα από την καρδιά σου
Αέρας που μπαίνει στα σωθικά σου
Μα πάνω από όλα θα είμαι κομμάτι
Από τον εαυτό σου
Για όλες εκείνες τις στιγμές
Που κάποτε γευτήκαμε μαζί ..
Και που είναι πολλές.. να μη ξεχάσεις
Ποτέ το βλέμμα μου
Το γέλιο μου
Το δάκρυ μου
Τον πόνο μου
Το άγγιγμά μου
Τη γεύση του φιλιού μου
Το απέραντό κενό μου
Το φίλο σου
Τη φίλη σου
Τον άνθρωπό σου
Το μέγεθος της αγάπης μου

Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είμαι λίμνη που τρέχει να χυθεί στον πιο μεγάλο ωκεανό…
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είμαι βράχος ακίνητος
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είμαι το απέραντο κενό
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα γίνω άνεμος δυνατός για να σε βρω
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είμαι αγέλαστο πρόσωπο
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είμαι πόνος αβάσταχτος
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα λιώνω σα το κερί που σιγοκαίει
Όταν δεν θα είσαι εδώ
Θα είναι άδεια η αγκαλιά μου από σένα
Δεν θα χει νόημα να ζεσταθώ
Όταν δεν θα σαι εδώ
Θα νοσταλγώ τις στιγμές που ζήσαμε μαζί .
Όταν δεν θα σαι εδώ
Θα γίνω κλάμα ενός μωρού που ζητάει
Την φροντίδα.
Μα πιο πολύ όταν δεν θα σαι εδώ
Ναυάγιο σε ωκεανό θα πέσω να πνιγώ..
Όταν δεν θα σαι εδώ
Θα μείνω φάρος κλειστός
Όταν δεν θα σαι εδώ
Σεισμός θα γίνω να χαθώ
Γιατί χωρίς εσένα δεν μπορώ
Να μου γελώ
Δεν μπορώ να χαρώ
Δεν μπορώ να γευτώ
Δεν μπορώ να αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: