Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Δεν θα φύγω ... θα με(ί)νω εδώ...

Κλάψε, Φώναξε, Ούρλιαξε αμά θες..
Δεν θα Φύγω... θα με(ί)νω.... εδώ...
Φανέρωσε όλα εκείνα που χρόνια μέσα στη Ψυχή σου κουβαλάς.
Δεν θα Φύγω.. θα με(ί)νω εδώ...
Πες μου όλα εκείνα που σε πόνεσαν, σε πλήγωσαν, σε (ξέ)σκισαν Ψυχή μου.
Δεν θα φύγω ... θα με(ί)νω εδώ...
Φώναξε Μου, Δεν θα φοβηθώ... Σε νιώθω απεναντίας...
Κι αυτό είναι ίσως που σε "τρελαίνει" .. Θυμάμαι .... Θυμάσαι?
Δεν θα Φύγω... θα με(ί)νω εδώ...
Θέλεις να βρίσεις ... ακόμα μια φορά... θέλεις να κατηγορήσεις κάτι, κάποιον ή κάποιους..
Δεν θα Φύγω... θα με(ί)νω εδώ... να σε ακούσω...

Κοίτα με στα μάτια και για μια φορά .. πες όλα εκείνα που δεν λες ακόμα
και στον ίδιο σου τον εαυτό...
Δεν θα Φύγω.. θα με(ί)νω εδώ...
Βρίσε, Φώναξε, Ούρλιαξε, Σπάσε,
Δεν θα Φύγω... θα με(ί)νω εδώ...
Αν θέλεις μετά άνοιξε τη πόρτα και σήκω Φύγε ..
Εγώ δεν θα Φύγω.. θα μέ(ί)νω εδώ ... να σε περιμένω να γυρίσεις...
Να σου δώσω μια Μεγάλη Αγκαλιά .. να σε καλωσορίσω Ξανά...
Ένα χαμόγελο γεμάτο αισιοδοξία ...
Δεν θα Φύγω... θα μένω εδώ .. να μετρώ τις ώρες που
θα περάσουν μέχρι να έρθεις ....
Δεν θα Φύγω θα μείνω εδώ μέχρι πια τα μάτια σου μου πουν
Σήκω και Φύγε Άδικα περιμένεις....

Μέχρι τότε Εγώ θα μένω εδώ....
να προσπαθώ με το δικό μου "άχαρο" μερικές φορές τρόπο
να σου δείχνω ότι είμαι εδώ...



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω αν υπαρχει κατι να σου πω σε αυτο. Δεν ξερω αν ειναι καλυτερο να μεινεις ή να φυγεις, θα σου πω να κανεις , αυτο που λεει η καρδια σου. Ειτε σωστο ειτε λαθος, φροντισε να μαθεις απο αυτο. Και αν μπορεις να βοηθησεις με την σταση σου αυτη καντο. Σε φιλω