Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Πόσο θα θελα

Αδερφέ μου
να κουβεντιάζουμε ήσυχα, ήσυχα 
και απλά!!! 
Πόσο θα θελα να φτιάξουμε
ποιήματα ... για να σμύξουμε
τον κόσμο !! 
Τον κόσμο των Ψυχών .... 
γιατί τις Ψυχές τις έχουμε
παραμερίσει ...
τι θα ήθελε αδερφέ μου η δική σου ΨΥΧΗ?
Γιατί την εγκλωβίζεις λοιπόν
σε κάτι που δε θέλει ... 
Ή μπορεί και να το θέλει ...
αλλά αδερφέ μου 
να έχεις τα κότσια να το εκφράσεις...
μέσα από ποιήματα...
έλα να πάρουμε την πένα
και να χαράξουμε 
τα ΘΕΛΩ μας πάνω ΣΕ ΠΕΤΡΑ!
Πόσο θα θελα αδερφέ μου να καθόμαστε ο ένας
δίπλα στον άλλον ...
να μην υπήρχε απόσταση ... 
Ανάμεσα Μας ...
Ξέρεις καμιά αφορά η απόσταση αυτή 
ΓΕΦΥΡΩΝΕΤΑΙ 
ΠΩΣ? 
ξέρεις πως αδερφέ μου ... 
ήσυχα, ήσυχα και απλά. ...
Χωρίς πολλά λόγια
ίσως μια αγκαλιά,
ίσως ένα γέλιο από ΚΑΡΔΙΑΣ
ίσως ένα ΔΑΚΡΥ ΨΥΧΗΣ
είναι αυτά τα απλά 
που θα γεφυρώσουν
τις όποιες αποστάσεις...
Δεν είναι δύσκολο ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ
είναι απλό ... 
Μπορείς να το κάνεις?
Μπορείς να το ζητήσεις,
από όποιον θέλεις, επιθυμείς
και θα δεις δε χρειάζονται λόγια,
απλά ήσυχα ήσυχα
θα μιλήσουν οι ΨΥΧΕΣ
και οι ΚΑΡΔΙΕΣ!


4 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Όταν θέλεις ΜΠΟΡΕΙΣ...

κι όταν είμαστε ΔΥΟ, ΤΡΕΙΣ....

Μπορούμε Καλύτερα....

Φιλάκι... ικανότητας ....

Ανώνυμος είπε...

θα μιλήσουν οι σιωπές...

Δακανάλη Μαρία είπε...

Reflection, συμφωνώ με τα λόγια σου!!! Έτσι είναι πάντα με παρέα όλα τα μπορείς και αυτά που χάνονται στις σιωπές και αυτά που λέγονται φωναχτά!
Μα πιο καλά όταν λέγονται απλά απλά και ήρεμα

Την καλησπέρα μου να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Dark13Sun, πάντα μιλάνε οι σιωπές ... αρκεί να τις ακούσεις με τα αφτιά της Ψυχής!!!

Την Καλησπέρα μου και να έχεις ένα όμορφο ήρεμο και γλυκό βράδυ!!!