Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Θα περιμένω





Θα περιμένω να μου προσφέρει τις Εποχές του!!! 
Εως τότε η βροχή θα νοτίζει το χώμα μου.. 
Μέχρι να αναρηχηθώ στα πόδια του, 
στον κορμό του 
στα μπράτσα του..
θα προτιμήσω να γίνω τριανταφυλλιά αναριχώμενη...
πόσο μαρέσει το άρωμα της , γεννάτε στη Γη και απλώνεται στους αιθέρες. 

Θα περιμένω μέχρι να γίνω φύλλωμα στην καρδιά του... 
θέλω να είμαι μοναδική για όλες τις εποχές του!

Θα περιμένω μέχρι να γίνει Φθινόπωρο
να πέφτουν τα φύλλα  μου
να γευόμαστε γλυκό του κουταλιού
γεύση Ερωτευμένων!
Θα περιμένω να γίνει Χειμώνας 
να κουρνιάζω ξερή στην αγκαλιά του.
Θα περιμένω να γίνει Άνοιξη
να βλαστήζω από τα φιλιά του
Θα περιμενω να γίνει Καλοκαίρι
να δροσίζομαι στα Σαγαπώ του
να κολυμπάω στο βυθό του
να σβήνω στις κορυφογραμμές 
του ηλιοβασιλέματος
να ταξιδεύω στο κορμί του

Περιμένω να μου προσφέρεις τις Εποχές Σου!


Υ.Γ. φώτο από http://browse.deviantart.com

1 σχόλιο:

Eυαγγελία είπε...

Θελει η Αγαπη Επιμονη και Υπομονη!

Υπεροχο το ποιημα σου κι Ελπιδοφορο!!!

Σε φιλω και σου στελνω δροσερο χαμογελο.